جواهر فنجان محققان دوچرخه کافئین نوشیدنی

جواهر: فنجان محققان دوچرخه کافئین نوشیدنی ورزشکاران نوشیدن قهوه دوچرخه سوار سوزاندن چربی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث کشتن همکار 60ساله به وسیله جوان 22ساله به خاطر زیرآب‌زنی!

سحرگاه دیروز ساکنان یک مجتمع مسکونی در منطقه کوهک با شنیدن سر و صدای دو نگهبان ساختمان از خواب پریدند. آنها هنگامی که خود را به طبقه پایین رساندند با پیکر خونین

کشتن همکار 60ساله به وسیله جوان 22ساله به خاطر زیرآب زنی!

عبارات مهم : ایران

سحرگاه دیروز ساکنان یک مجتمع مسکونی در منطقه کوهک با شنیدن سر و صدای دو نگهبان ساختمان از خواب پریدند. آنها هنگامی که خود را به طبقه پایین رساندند با پیکر خونین یکی از نگهبانان روبه روشدند.

به گزارش ایران؛ بلافاصله عنوان به مأموران کلانتری 141 شهرک گلستان و اورژانس اعلام شد. بعد از حضور تیم های امداد و نجات مشخص شد مرد 60 ساله بر اثر اصابت ضربات متعدد جسم نوک تیز از پا درآمده است.

بنابراین عنوان به بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام شد که اوبه همراه تیمی از کارآگاهان جنایی راهی محل اتفاق شدند.پس از بررسی های مقدماتی مشخص شد عامل قتل، یکی دیگر از نگهبان های مجتمع است که بعد از جنایت متواری شده است است.

کشتن همکار 60ساله به وسیله جوان 22ساله به خاطر زیرآب‌زنی!

درحالی که تحقیقات تخصصی ادامه داشت، متهم 22 ساله به محل واقعه بازگشت و مأموران که او را شناسایی کرده بودند، بلافاصله دستگیرش کردند.

متهم در تحقیقات مقدماتی به قتل نگهبان اعتراف کرد و گفت: «من و مقتول دو ماه قبل در این مجتمع به عنوان نگهبان مشغول کار شدیم. رابطه ام با او خوب بود تا اینکه متوجه شدم اوبه تازگی به دیدن مدیر ساختمان رفته و زیرآب مرا زده است.

سحرگاه دیروز ساکنان یک مجتمع مسکونی در منطقه کوهک با شنیدن سر و صدای دو نگهبان ساختمان از خواب پریدند. آنها هنگامی که خود را به طبقه پایین رساندند با پیکر خونین

به طوری که مدیر ساختمان تصمیم گرفته بود مرا بیرون کند. به همین خاطر از شدت ناراحتی و خشم صبح اول وقت به سراغش رفته و با او درگیر شدم که این اتفاق افتاد. بعد از قتل به کرج رفتم و ساعتی بعد جهت اینکه بفهمم چه اتفاقی افتاده به اینجا برگشتم که دستگیر شدم.»

واژه های کلیدی: ایران | نگهبان | تحقیقات | ساختمان | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار