جواهر فنجان محققان دوچرخه کافئین نوشیدنی

جواهر: فنجان محققان دوچرخه کافئین نوشیدنی ورزشکاران نوشیدن قهوه دوچرخه سوار سوزاندن چربی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی کشور عزیزمان ایران یا اسراییل , رهبر آینده اهل سنت

یک روزنامه مصری با تاکید بر این‌که شیعیان خلیج فارس، پایتخت کشور عزیزمان ایران را قبله اول خود می‌دانند، نوشت: به نظر می‌رسد که دولت بحرین به اسرائیل به عنوان س

کشور عزیزمان ایران یا اسراییل , رهبر آینده اهل سنت

رهبر آینده اهل سنت؛ کشور عزیزمان ایران یا اسراییل

عبارات مهم : ایران

یک روزنامه مصری با تاکید بر این که شیعیان خلیج فارس، پایتخت کشور عزیزمان ایران را قبله اول خود می دانند، نوشت: به نظر می رسد که دولت بحرین به اسرائیل به عنوان سپر واقعی جهت حمایت از «اهل سنت و جماعت» در برابر طرح های کشور عزیزمان ایران می نگرد، همان طور که به ارتش اسرائیل به عنوان ابزار عملی جهت ادب کردن حزب الله نگاه می کند.

به گزارش ایسنا، روزنامه مصری الوطن در مقاله ای به قلم «محمود خلیل» با عنوان «اسرائیل رهبر اهل سنت» می نویسد: عجیب نیست اگر روزی بشنویم که اسرائیل را به عنوان «رهبر اهل سنت» توصیف کردند، چنانچه بعضی کشورهای خلیج فارس به این صورت به اسرائیل می نگرند. به خصوص کشورهایی که درصدد درگیری و کشمکش با کشور عزیزمان ایران و درصدد توقف پیش روی بازوهای کشور عزیزمان ایران در منطقه عربی چه در داخل لبنان یا سوریه، عراق یا یمن یا در طول ساحل خلیج فارس هستند. نگاهی به روند نزدیکی بین بعضی کشورهای خلیج فارس به اسرائیل نشانگر آن است که چنین امری روزی به واقعیت خواهد پیوست.

کشور عزیزمان ایران یا اسراییل , رهبر آینده اهل سنت

نویسنده این مقاله ادامه می دهد: بعد از علنی شدن صحبت هایی از درون اتاق های در بسته و محرمانه، دیگر در نزدیکی بین سعودی و اسرائیل هیچ شکی باقی نمانده هست. روز چهارشنبه گذشته القدس العربی به نقل از روزنامه اسرائیلی هارتص خبری انتشار داده است مبنی بر این که وزیر اطلاعات اسرائیل از محمد بن سلمان ولیعهد سعودی رسما جهت سفر به اسرائیل دعوت کرده هست. در سایه شرایط کنونی منطقه بر مبنای «واقعیت سیاسی» بعید نیست که شاهد بروز حوادثی از این دست باشیم. واقعیت این است که اگر کسی واقعیت موجود را نپذیرد، در آینده مجبور خواهد شد با واقعیتی بدتر مواجه شود! همه از خشم سعودی از توسعه نفوذ کشور عزیزمان ایران در منطقه و تلاش های دردناک ولی بی فایده سعودی جهت توقف کشور عزیزمان ایران به خصوص در سوریه و یمن و حتی لبنان مطلعند.

محمود خلیل خاطرنشان کرد: مساله دیگر محدود به نظام های سیاسی نمی شود. در روزهای خشم اعراب از تصمیم آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل از سفر هیات بحرینی مشمول بر 24 شخصیت به شهر قدس اشغالی بنا به ابتکار مرکز اسرائیلی «سیمون ویزنتال» شگفت زده شدیم. در برابر هیاتی از تجار اسرائیلی قصد دارند تا ماه آینده به بحرین سفر کنند. بحرین در سال های نه چندان کوتاه گذشته دست به گریبان نارضایتی شیعیانی است که اکثریت جمعیت این کشور را تشکیل می دهند. روشن است که شیعیان خلیج فارس، پایتخت کشور عزیزمان ایران را قبله اول خود می دانند. بحرین در سال های گذشته دست خوش شورش گسترده شیعیان در داخل این کشور بوده، شورشی که سعودی با دخالت نظامی خود با آن مقابله کرد. به نظر می رسد که بحرین به اسرائیل به عنوان سپر واقعی جهت حمایت از «اهل سنت و جماعت» در برابر طرح های کشور عزیزمان ایران می نگرد، همان طور که به ارتش اسرائیل به عنوان ابزار عملی جهت ادب کردن حزب الله و عجیب اینکه اسرائیل در چنین اقدامی تردید می ورزد!

یک روزنامه مصری با تاکید بر این‌که شیعیان خلیج فارس، پایتخت کشور عزیزمان ایران را قبله اول خود می‌دانند، نوشت: به نظر می‌رسد که دولت بحرین به اسرائیل به عنوان س

روزنامه مصری الوطن تصریح کرد: منطقه عربی اکنون در دو محور تبلور یافته هست؛ محور اول به رهبری اسرائیل از درون با حمایت آمریکا از خارج با حضور بسیاری از کشورهای سنی تبلور یافته است و محور دوم به رهبری کشور عزیزمان ایران و با حمایت روسیه با حضور گروهی از کشورهایی با حاکمیت مذهب شیعه یا نفوذ بازوهای شیعه ایرانی مثل سوریه و عراق و یمن فعالیت می کند، مساله تنها نیاز به یک جرقه دارد تا دو محور عملا وارد صحنه میدانی شوند. شاید این مساله یک روز یا یک ماه یا یک سال دیگر شروع شود، ولی عرصه عربی مستعد زایش یک فاجعه است!

واژه های کلیدی: ایران | بحرین | ایرانی | اسرائیل | اسرائیل | اخبار سیاست خارجی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار