جواهر فنجان محققان دوچرخه کافئین نوشیدنی

جواهر: فنجان محققان دوچرخه کافئین نوشیدنی ورزشکاران نوشیدن قهوه دوچرخه سوار سوزاندن چربی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی در مذاکره با اروپا زیر بار ننگ نروید, شکست خوردیم! ، امام جمعه پایت

به گزارش خبرآنلاین، آیت الله کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه پایتخت کشور عزیزمان ایران امروز 28 اردیبهشت در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: خداوند نتیجه روزه داری

در مذاکره با اروپا زیر بار ننگ نروید, شکست خوردیم! ، امام جمعه پایت

امام جمعه پایتخت کشور عزیزمان ایران به دولت؛ در مذاکره با اروپا زیر بار ننگ نروید/ انتقادات برجامی علم الهدی؛ شکست خوردیم!

عبارات مهم : ایران

امام جمعه پایتخت کشور عزیزمان ایران به دولت؛ در مذاکره با اروپا زیر بار ننگ نروید

در مذاکره با اروپا زیر بار ننگ نروید, شکست خوردیم! ، امام جمعه پایت

به گزارش خبرآنلاین، آیت الله کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه پایتخت کشور عزیزمان ایران امروز 28 اردیبهشت در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: خداوند نتیجه روزه داری را پرهیزگاری معرفی کرده هست، بعد باید ماه رمضان را غنیمت بشماریم.

وی ادامه داد: ماه رمضان ماه مبارزه با نفس اماره هست، شر آمریکا که بزرگ ترین دشمن ماست، بالاتر از نفس اماره نیست. فلسطین امروز تحت شدیدترین ظلم ها قرار گرفته و حتی شر رژیم کودک کش نیز بالاتر از نفس اماره نیست، لذا نفس اماره بزرگ ترین دشمن انسان است.

به گزارش خبرآنلاین، آیت الله کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه پایتخت کشور عزیزمان ایران امروز 28 اردیبهشت در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: خداوند نتیجه روزه داری

اهم بیانات خطیب جمعه پایتخت کشور عزیزمان ایران را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

*(با اشاره به خروج آمریکا از برجام)؛ از ابتدا دنیای غرب کلاه گشادی آماده کرده بود و آنگونه که حضرت آقا اخیرا به زبان آوردند از ابتدا تحت فشار بودند که آیا در مساله هسته ای پافشاری می کنیم و آیا اجازه نمی دهید که مذاکره کنیم و حضرت آقا فرمودند از همان موقع می گفتیم که غربی ها قابل اعتماد نیستند ولی جهت اتمام حجت و اساسا به خاطر برطرف تحریم ها قرار شد مذاکرات انجام شود.

*در مذاکرات آنها هیچ حقی نداشتن و همش باج گیری بود آیا که خلاف قانونی انجام ندادیم بودیم که بخواهیم سر میز مذاکره بنشینیم بعد یک طرفه ما از علم و پیشرفت هسته ای خود عقب نشینی کردیم تا آنها تحریم غیرقانونی و ظالمانه ارزش را از گرده ما بردارند.

در مذاکره با اروپا زیر بار ننگ نروید, شکست خوردیم! ، امام جمعه پایت

*(با اشاره به نامه ای که رهبری در اوایل طرح عنوان برجام به رییس جمهور نوشتند)؛ حضرت آقا در آن نامه به سوابق اطلاعاتی شخص رییس جمهور تکیه کردند و لذا تاکید بر هوشیاری و هوشمندی و اتخاذ ترتیباتی داشتند که بتوانیم در آینده حق خودمان را بگیریم از جمله تضمین و یا امضایی از رییس جمهور که اینها هم رعایت نشد و این رییس جمهور دیوانه نما آمد و با لگدی همه بافته ها را رشته کرد.

* برجام یک عبرت هست، در مرحله بعدی همه باید بدانیم که سیاست های کلی نظام و مشروعیت نظام بر اساس قانون اساسی با رهبری و ولی فقیه است و نکند بدون اذن و اجازه به سراغ کسانی رویم که مثل آمریکا هستند.

به گزارش خبرآنلاین، آیت الله کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه پایتخت کشور عزیزمان ایران امروز 28 اردیبهشت در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: خداوند نتیجه روزه داری

*در دوران هشت سال دفاع مقدس فرانسه، انگیس و آلمان هم با ما دشمنی کرد، اینها که تا این حد با ما عناد و دشمنی دارند با چه جراتی به آنها اعتماد کنیم و بدون اخذ تضمین های مورد نیاز با آنها کنار بیاییم. در مذاکره با اروپایی ها باید تضمین های مورد نیاز را بگیریم و راه قبلی در مذاکره با آمریکایی ها را طی نکنیم، دولت در مذاکره با اروپا نباید زیر بار ننگ برود.

*مردم غیور و صبور ما در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که از بعد پرسشها اقتصادی بر می آیند، خواست ملت ما، عزت ملی است و اینکه زیر بار وعده ای نرویم که ننگ در آن باشد.

در مذاکره با اروپا زیر بار ننگ نروید, شکست خوردیم! ، امام جمعه پایت

*رئیس جمهور آمریکا که این روزها خود را به کم عقلی و دیوانگی زده، تصمیم به انتقال سفارت این کشور به قدس اشغالی گرفته است که روسای جمهور قبلی آمریکا هم این کار را انجام ندادند. این اقدام یک برگ دیگر از جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی است و ثابت کرد که آنها پایبند به هیچ مهم نیستند.

*( با اشاره به تصویر العمل هایی جهانی به جنایات چند روز گذشته صهیونیست ها و کشتار مردم مظلوم فلسطین)؛متاسفانه بعضی سران کشورهای اسلامی و عربی در عنوان فلسطین دچار خفگی شده است اند و هیچ واکنشی به جنایات صهیونیست ها ندادند. مجامع بین المللی نیز سکوت اختیار کرده است.

*( با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص نابودی رژیم صهیونیستی قبل از ۲۵ سال)؛ با جنایات چند روز گذشته صهیونیست ها، زمانی که رهبر معظم انقلاب جهت نابودی این رژیم تعیین کرده، کوتاه تر شده است است.

انتقادات برجامی علم الهدی؛ طرف اروپایی گردن کلفتی می کند/شکست خوردیم/نفوذ جاهلیت در بعضی عنصرهای سیاسی

آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد اظهار کرد: این روزها مردم فلسطین به تصرف منزل خود اعتراض دارند و یک ناپاک جانی از آن سوی دنیا سفارت خود را به بیت المقدس انتقال یافته می کند تا بگوید آنجا متعلق به اسرائیل است.

وی افزود: در این شرایط چند صد نفر کشته و زخمی می شوند و کودک شیرخوار در آغوش مادر خود جان می دهد و کسی در دنیا صدایش در نمی آید.سازمان ملل و شورای حقوق بشر هم که از ابتدا نمایشی بوده هیچ واکنشی نشان نمی دهد و همه این ها نشان از جاهلیت مدرن است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در عنوان برجام نیز وزیر خارجه ما به دیگر طرف های قرار داد می گوید در صورت تامین منافع کشور عزیزمان ایران می توانیم برجام را ادامه دهیم و کشورهای اروپایی می گویند کشور عزیزمان ایران راست می گوید و ما تلاش می کنیم منافع شما را تامین کنیم.

علم الهدی گفت: در بیانیه سه کشور اروپایی بر عنوان روابط بانکی، فروش نفت و سرمایه گذاری در کشور عزیزمان ایران تاکید شده است ولی با گردن کلفتی می گویند ما هیچ تضمینی به کشور عزیزمان ایران نخواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه این کارها نشان دهنده از بین رفتن روابط انسانی و جاهلیت مدرن است که در بعضی عنصرهای سیاسی کشور ما نیز نفوذ کرده است.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: از روز اول که دولت خواست معاهده هسته ای را امضاء کند رهبر معظم انقلاب گفتند ما به طرف های مذاکره خوش بین نیستیم و ایشان بارها اعلام کردند که این قرار داد در صورتی موفق خواهد بود که مدیر جمهور آمریکا آن را امضاء کند.در آن دوران مجلس اعلام کرد این قرار داد به نفع کشور نیست ولی جریان هایی ایجاد شد که این قرار داد به تصویب رسید و حالا بعد از این همه خسارت شکست خورده ایم.

علم الهدی اظهار کرد: بعد از این اتفاقات و خروج آمریکا از برجام عده ای به دنبال ضربه زدن به ارکان نظام هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: دقیقا این عنوان تکرار داستان خوارج نهروان است و انگار جاهلیت قدیم دوباره به دنیا بازگشته و دامن گیر بعضی سیاست مداران ما نیز شده است است.

وی تاکید کرد: در این شرایط متدینان کشور باید با بصیرت پای دین و ولایت بایستند تا بتوانند ولایت اهل بیت (ع) را حفظ کرده و از چنگ نابکاری ها نجات دهند.

واژه های کلیدی: ایران | مذاکره | آمریکا | آمریکایی | علم الهدی | رئیس جمهور | رئیس جمهور | رییس جمهور


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار